استاندار آذربایجان غربی: تمامی سالن های ورزشی استان باید در اختیار ورزش همگانی قرار گیرد
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


استاندار آذربایجان غربی: تمامی سالن های ورزشی استان باید در اختیار ورزش همگانی قرار گیرد

استاندار آذربایجان غربی: تمامی سالن های ورزشی استان باید در اختیار ورزش همگانی قرار گیرد

 استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای اهمیت دادن به ورزش همگانی، تمامی سالن ها و فضاهای ورزشی ارگان های دولتی این استان باید در اختیار ورزش همگانی قرار گیرد.
 به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، 'قربانعلی سعادت' روز جمعه در مراسم همایش پیاده روی خانوادگی در ارومیه اظهار کرد: هم اکنون 70 سالن ورزشی در راستای اجرای طرح ورزش همگانی رایگان در اختیار آحاد مردم ورزش دوست استان قرار گرفته است.
وی افزود: در صورت استقبال مردم از این طرح همگانی که از پنجم مهرماه جاری آغاز شده است قصد داریم تعداد سالن ها را افزایش دهیم.
سعادت ادامه داد: اعتبارات اجرایی این طرح خارج از ردیف بودجه ای و به میزان دو میلیارد و 500 میلیون در نظر گرفته شده است.
 
وی گفت: اشتغالزایی برای جوانان فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از جمله مزایای طرح ورزش همگانی است.
سعادت افزود: امسال برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده روی را در آذربایجان غربی شاهد هستیم که پیش از این میزبان مردم ماکو در منطقه تجاری این شهر بودیم.
وی افزود: توسعه و گسترش ورزش همگانی در بین آحاد مردم جامعه شور و نشاط اجتماعی را به همراه دارد و تمامی تلاش ما نهادینه سازی فرهنگ ورزش عمومی است.
نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشور نیز در همایش پیاده روی خانوادگی ارومیه گفت: در آستانه هفته تربیت بدنی قرار داریم و برنامه های بسیار خوبی با همکاری وزارت ورزش در نظر گرفته ایم.
محمدرضا دوست محمدی افزود: برگزاری همایش پیاده روی در شهر ارومیه نشانگر حمایت های بی دریغ مسئولان استان و تلاش های شبانه روزی هیات همگانی استان است.
در حالی که آغاز این همایش، ساعت هفت بامداد اعلام شده بود از ساعتها قبل جمع کثیری از مردم در اطراف بلوار امامت که به عنوان مبداء این پیاده روی اعلام شده است حضور یافته و با لباس های ورزشی در حال ورزش صبحگاهی بودند.
همایش پیاده روی خانوادگی ارومیه با حضور جمع کثیری از زنان، کودکان، جوانان و افراد میانسال و حتی کهنسال از بلوار امامت ارومیه شروع و در مسیرهای نبوت، والفجر1 و والفجر 2 با پیمودن چهار هزار و 200 متر به سمت بوستان ائللر باغی انجام شد.
این برنامه فرهنگی و ورزشی از شبکه 5 استانی و شبکه 3 سراسری سیما به صورت زنده پخش شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 13140513
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7